03 februar 2017

DEN TREDJE DAGEN I FEBRUAR 2017

Juhuuuuu, den tredje dagen i februar 2017 greide jeg logge meg inn på min egen blogg igjen.
Au da, tenker du kanskje. Er det noe å være så glad for ? 
Vel, nå er det slik at jeg som har vært så knallgod på navn og koder ikke er det lenger.
Om det er gryende demens, eller bare følger alderen kan man jo lure på. Undertegnede er fylt 55, og har de siste par årene begynt å glemme det jeg husket uten problemer før.
Blant annet så forenklet jeg i den visdom passordet her på kontoen for et halvt års tid siden. Jeg gjorde det så enkelt å lurt at det skulle ta utallige forsøk, omfattende leting i hjernen pluss papirer og mye annet før jeg til slutt lykkes med å logge meg inn.
Juhuuuu!

For ei lykke !
This made my day!

Godt nyttår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar